уторак, 13. март 2012.

A ŠTA SAM JA

... a priča teče dalje (16) 


Evo jedno jutro kad život izgleda podnošljiv, jer događaji koji nas udaraju, pa dižu ili satiru, donose i mogućnost velikih, neočekivanih unutrašnjih promena i preobražaja.

Ja bih mogao kazati kakvi su ti događaji, jer sam ih godinama osećao na sebi; oni su i učinili od mene ono što sam. Uostalom, njih svi znaju koji znaju mene. To bi bilo lako. Ali teže je, nemoguće je kazati išta o promenama i preobražajima koji te događaje prate. A sve i kad bih mogao, ja to ne bih nikad rekao. Nisam lud. Ja bih se tako lišio upravo onog od čega i zbog čega živim.

I stoga – ja ćutim i živim.

(Ivo Andrić)

Radoman Raco Stanišić:
TEMATIZACIJA „ZNAKOVA PORED PUTA“
Poglavlje: "A šta sam ja"

Izdanje: Fondacija Radoman Raco Stanišić
Podgorica, 2005.


Godišnjica smrti Ive Andrića: 
















ŠTA SANJAM I ŠTA MI SE DOGAĐA...

Нема коментара: